Zgłoszenie reklamacji

Znajdziesz go w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Wpisz swój adres e-mail.

Zasady zgłaszania reklamacji:

Klientowi dokonującemu zakupów w naszym sklepie przysługuje prawo do gwarancji i rękojmi na warunkach określonych przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Reklamowany towar odsyłamy wraz z dowodem sprzedaży (lub jego kopią) oraz wydrukowanym formularzem reklamacyjnym dostępnym tutaj na adres:

TyciChatka Michał Białko
ul. Karowa 8/11
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej do nas ponosi Klient. Jest on zwracany Klientowi, gdy reklamacja zostanie uznana.
Odsyłając towar należy korzystać ze względnie tanich form przesyłki. W przypadku skorzystania z nieracjonalnie drogich opcji zastrzegamy sobie prawo odmowy zwrotu kosztów. W razie wątpliwości najlepiej przed wysłaniem towaru uzgodnić to z obsługą sklepu.
Wszelkie formalne kwestie związane z reklamacjami znajdziesz w regulaminie sklepu dostępnym w sekcji “Reklamacje”.