Zamówienia i zwroty
Jak mogę złożyć zamówienie?
Proces zakupowy na tycichatka.pl jest bardzo intuicyjny i trwa dokładnie tyle czasu, ile potrzebujesz. Wystarczy, że wybierzesz interesujące Cię produkty i dodasz je do swojego koszyka zakupowego. Po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów przejdź do swojego koszyka, klikając w jego ikonę w prawym górnym rogu strony. Jeśli posiadasz kupon rabatowy, możesz skorzystać z niego na tym etapie, wpisując ciąg znaków i akceptując użycie przyciskiem strzałki . Przejdź dalej, klikając przycisk “Przejdź do kasy” i na kolejnych podstronach uzupełnij formę dostawy i preferowaną formę płatności. Sprawdź również, czy wskazane dane teleadresowe są aktualne – dokładnie w takiej postaci zostaną przekazane firmie transportowej, która będzie realizować dostawę.
Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupów w sklepie?
Dajemy możliwość składania zamówień bez konieczności zakładania indywidualnego konta w sklepie. Można złożyć jednorazowe zamówienie wypełniając krótki formularz z danymi do wysyłki. Fakturę oraz polską instrukcję otrzymasz na podany podczas zamówienia adres e-mail.
Czy mogę anulować lub zmienić swoje zamówienie?
Oczywiście. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym sklepem i wskażesz numer zamówienia, z którego chcesz zrezygnować, a nasi konsultanci dokonają potrzebnych zmian. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, zlecimy zwrot poniesionych kosztów, tak aby pieniądze były gotowe na kolejne zakupy. Pamiętaj, że rezygnacja z zamówienia lub części produktów możliwa jest jedynie wówczas, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Anulowanie zamówienia w trakcie jego realizacji nie jest możliwe ze względów technicznych. Jeśli Twoje zamówienie jest już realizowane, ale mimo wszystko chcesz zrezygnować z zakupu, skontaktuj się z naszym biurem. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie i poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Jak mogę zwrócić swoje zamówienie?
Udostępniamy naszym klientom 14-dniowy termin na zwrot zakupionego towaru. Zwracany towar nie może być zwrócony niekompletny oraz nie może nosić znamion użytkowania. Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny tutaj, wydrukować go i dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Przesyłkę należy wysłać na adres naszego magazynu, ul. Karowa 8/11, 43-300 Bielsko-Biała. Po otrzymaniu Twojej paczki prześlemy Ci mailową wiadomość z potwierdzeniem rozpatrzenia zwrotu.
Wysyłka
Jakie są opcje wysyłki towaru?
Aktualnie dostarczamy towar korzystajac z usług przewoźników takich jak: DHL, DPD, Paczkomaty InPost, Poczta Kurier48, UPS.
Po jakim czasie otrzymam swoją przesyłkę?
Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, niezwłocznie przygotujemy Twoją paczkę. Postaramy się, aby wyjechała od nas jeszcze tego samego dnia. Jednak jeśli to się nam nie uda, to wyślemy ją w kolejnym dniu roboczym. Ogólnie 99% wysyłek opuszcza nasz magazyn maksymalnie do 2 dni roboczych po opłaceniu zamówienia.
Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Aktualnie sprzedaż kierujemy do polskich obywateli na terenie naszego kraju. W przypadku dużego zainteresowania zagraniczną wysyłką, podejmiemy niezbędne kroki, aby wprowadzić taką możliwość.
Płatności
Jakie są możliwości zapłaty za towar?
Aktualnie płatności można dokonywać za pośrednictwem platformy Przelewy24, bezpośrednio na konto bankowe oraz przez PayPal.
Jaki jest numer konta do wpłaty za zamówienie?
Dane do przelewu za zakupione produkty otrzymasz e-mailem po złożeniu zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu przeoczysz wiadomość lub ją usuniesz, prześlemy dodatkowe przypomnienie o konieczności opłacenia zamówienia. Dla Twojej wygody podajemy dane do wpłaty za Twoje zamówienie:
TyciChatka.pl.
ul. Karowa 8/11 43-300 Bielsko-Biała
ING Bank Śląski S.A: PL 21 1050 1070 1000 0097 2321 5423
Pamiętaj, aby wpisać numer zamówienia oraz swoje imię i nazwisko w tytule przelewu.
Czy zakupy przez Internet są bezpieczne?
Platformy Przelewy24 oraz PayPal gwarantują bezpieczeństwo transakcji i natychmiastowe księgowanie wpłaty, dzięki czemu oczekiwanie na wpłatę nie spowoduje opóźnienia wysyłki. Możesz również wykonać zwykły przelew z Twojego banku. Jednak w tym wypadku zaksięgowanie wpłaty odbywa się najczęściej w kolejnym dniu roboczym.
Bezpieczne zakupy – Przelewy24
Bezpieczne zakupy – PayPal